2010. június 6., vasárnap

Everyday Mom Ideas

Nagyon megörültem mikor rátaláltam erre a csupa szín és vidám készletre. El is készítettem ezt a klassz hátteret gyermekeim blogjára! 
Talán most már tényleg itt a nyár...


Kód: https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj3X5HddTtT8WYiLlImyxdRziTfY-O4B8eqiyKqZ9kEmUTqvzZA5xojKqwOHn6cWVMC5ZOdKFopXRbeoCf8pggc6Z8H5lejDUzlXl53RYxUEE7atKbm-l8rrc7Ies-L2VeVXx-jQaW-vxzg/s1600/playfun.jpg


Kód: https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgJ0j9VQ77pDLfmQZ-pMlhx1hkP2HKcYrBIjh45GSqHrR92CS4B7Posksf-LY4c6RINouUpSTr6SebG1P2gS8p7D_6CXakYHSknqYWFutkasltU5rqUldrjYKcMMhaXPyutfccqEy40Shp3/s1600/playfun.jpg

Ebből dolgoztam:

1 megjegyzés:

  1. Szia Dia!!!
    Biztos nem emlékszel rám. Most akadtam, erre a blogodra. Még korábban írtam Neked iwiwen, hogy a családi blogodhoz szeretnék meghívód. De, sajnos nem kaptam meg. Nem tudom, hogy miért. Nem akartalak zavarni, hogy nem kaptam meg...
    Szerettelek Titeket olvasni nagyon. Ha, lehet, és úgy gondolod, akkor: melindat@indamail.hu.
    Köszönettel: Melinda

    VálaszTörlés