2010. április 15., csütörtök

Díj

Díjat kaptam Sziszitől! Nagyon szépen köszönöm neki!!!

A díj szabályzata:

1. Ha valaki adja, én elfogadom, ellenvetés nélkül.

2. A logót kirakom a blogomba.

3. A szabályzatot kirakom a blogomba.

4. Megnevezek hat másik blogot, akiknek átadom a címet.

5. Kitöltöm a tesztet, és kirakom a blogomba.

Név: Papp Diána
Becenév: Dius
Lakhely:Dunaújváros, Fejér megye, Magyarország
Születési hely: Dunaújváros
Magasság: 155 cm.
Névnap: Szeptember 18.
Foglalkozás: Gyeden
Testvérek: 1 húgom van.
Anyanyelv: magyar
Beszélt nyelvek:
magyar,kezdő angol.
Gyűjtemény:Digitális scrapbook készletek.
Kedvencek: Kisfiam és pocaklakóm!
Háziállatok: nincs

6. Megnevezem, hogy kitől és mikor kaptam és nagy, színes betűkkel kirakom a blogomba.

A díjat Sziszitől kaptam 2010. április 14-én!

Tovább adom a díjat: Pancsinak, Hékásnak, @ginak, Adrinak és Briginek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése