2010. március 31., szerda

Díjat kaptam!

 
Drága Sziszi barátnőm lepett meg engem ezzel a díjjal!

Nagyon örültem neki igazán megtisztelő számomra, köszönöm!

A díjhoz tartozó szabályok:

1. Meg kell köszönni a díjat, attól akitől kaptam.
2. A logót ki kell tenni a blogba.
3. Be kell linkelnem azt, akitől kaptam.
4. Írnom kell magamról 7 dolgot.
5. Tovább kell adnom 7 embernek.
6. Be kell linkelnem őket.
7. Megjegyzést kell hagyni náluk, hogy tudjanak a díjazásról.


Köszönöm szépen a díjat Sziszimnek!

7 dolog magamról:

1. Van egy csodálatos kisfiam, Dávid, akit imádok!
2. Szeretek blogolni és blog háttereket készíteni.
3. Imádom a családomat és a barátaimat!
4. Utálom a hazugságot és azt, ha hülyének néznek!
5. Imádok vásárolni!
6. Szeretem a jó filmeket!
7. Életcélom, hogy jó Anya legyek!
A díjat továbbadom a következő kedves blogos barátaimnak:
Edinek, Marikának, AndinakÁgiéknak, Krisztáéknak, Csilluséknak és végül Szaszának!

1 megjegyzés: